Taxi 800 400 400 – Oferta dla Firm

Specjalnie dla klientów biznesowych zbudowaliśmy atrakcyjny system zamawiania taksówek w oparciu o aplikacje internetowe, vouchery, specjalne karty oraz hasła, realizacje bezgotówkowe.

Jesteśmy godnym zaufania partnerem biznesowym. Istniejemy od 1993r i jesteśmy jedną z największych firm taksówkowych w Polsce. Od ponad dwudziestu lat przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu i 365 dni w roku do dyspozycji naszych klientów jest ponad 1300 samochodów w Łodzi i 7000 w kraju. Nasze oddziały istnieją w 30 miastach. Możemy bezgotówkowo obsługiwać przejazdy w takich miastach jak: Łódź, Poznań, Warszawa, Szczecin, Kraków, Olsztyn, Kielce, Katowice, Częstochowa i wiele innych. Nasze taksówki obsługują między innymi: Double Tree by Hilton, Hotel Novotel, Hotel Ibis, Hotel Holiday Inn, Lotnisko im. Reymonta ( Lublinek ), Atlas Arena, Targi Łódzkie i wiele innych. Komercyjne miejsca postojowe to Galeria Łódzka, Manufaktura, Galerie Handlowe Tesco, Real, Carrefour.


W ramach współpracy biznesowej do obsługi dedykujemy tylko pojazdy o najwyższym standardzie.


 

Taxi 800-400-400 profesjonalna obsługa w zakresie:

  • transport taksówkami osobowymi, vanami od 5 do 8 pasażeróow,
  • transport bagażowy w kraju i zagranicą, samochodami do 3,5t DMC,
  • przewóz osób mikrobusami i autobusami – od wielu lat współpracujemy ze sprawdzoną grupą przewoźników dysponującą wysokiej klasy autobusami 16 – 50 miejscowymi. Ceny ustalamy w zależności od trasy i wielkości autobusu- wahają się od 2,50 zł do 4,50zł za kilometr,
  • pomoc drogową (od zmiany koła i doładowania akumulatora po lawetę),
  • stałą cenę za transfery np. dowolny Hotel – Firma lub odwrotnie,

Co wyróżnia TAXI 800 400 400 ?

  • Czas podstawienia taxi w granicach miasta Łodzi – 5-7 minut!!!
  • Platforma do zamawiania taxi FLY. Umożliwia szybkie i bardzo precyzyjne zamawianie, kontrolowanie bieżących kosztów transferów lotniskowych, łączenie pasażerów z różnych działów co daje realne oszczędność kosztów. Edytowanie zamówień bez koniczności bezpośredniego kontaktu z centralą taxi oraz kierowcą wykonującym transfer. Nadzór nad całością poprzez opiekuna 24/h – kierownik BOK.
  • Nad pracą kierowców czuwa system Ecologic. Flota pojazdów dedykowanych do transferów wyposażona jest w urządzenie GPS kontrolujące przeciążenia, prędkości pojazdu. Nadzoruje on również czas pracy kierowcy. Uniemożliwia pracę zmęczonego kierowcy. Analizuje sposób prowadzenia pojazdu, styl jazdy i tworzy rankingi. Poprzez stronę www klient może wybrać do obsługi jego gości najlepszego kierowcę.
  • Jednolity tabor pojazdów w nienagannym stanie technicznym i optycznym.
  • Stała kadra kierowców, wyszkolonych z zakresu jazdy defensywnej jak i ratownictwa medycznego ( FALCK ).
  • Wypracowane wraz z Klientami procedury bezpieczeństwa na wypadek zdarzeń losowych.
  • Nieograniczony dostęp do samochodów o różnym standardzie i dla różnej ilości pasażerów.
  • Żaden z naszych pasażerów nie zostanie bez opieki w przypadku zmiany destynacji samolotu. Podstawiamy w 30 minut taksówkę na dowolnym lotnisku w Polsce.
  • Na żądanie VIP serwis. Super limuzyny, podstawienie max. do 2h od złożenia zamówienia – BMW 7, Mercedes S, Mercedes VIANO.
  • Najwyższa jakość usług i przystępne ceny na rynku.

Obsługa BEZGOTÓWKOWA w TAXI 800400400

Od wielu lat bezgotówkowo obsługujemy Firmy P&G, Indesit, Sonoco, GE,  Hutchinson, Dell, Rehab i wiele innych.

Proponujemy trzy sposoby realizacji bezgotówkowych przewozów taxi na terenie miasta:

  1. taxi card – grupa pracowników zostaje wyposażona w karty przypominające kredytowe. Każda karta jest personifikowana oraz posiada limit określony przez dysponenta do wykorzystania w skali miesiąca kalendarzowego.
  2. vouchery – kwity podróżne: otrzymujecie Państwo bloczek np. 50 sztuk kwitów podróżnych, każdy w dwóch samo kopiujących egzemplarzach. Osoba upoważniona, recepcjonistka, kierownik działu itp. każdorazowo wypełnia kwit w części imię i nazwisko oraz trasa przejazdu i wręcza osobie która będzie podróżować taxi. Kierowca taxi wypełnia w polu cena, sobie zostawia oryginał, kopia pozostaje u podróżnego.
  3. hasło – zamawianie taksówek odbywa się poprzez podanie ustalonego hasła. Kierowca po zakończonym kursie wypełnia potwierdzenie wykonania usługi, które to podpisuje klient.

Każdy kurs obsługiwany bezgotówkowo jest autoryzowany przez kierowcę taxi w naszym systemie IT. Autoryzacja skutkuje wysłaniem pod wskazany adres mailowy informacji o odbytym przewozie – data, kwota, numer vouchera lub karty. Procedura ta umożliwia na bieżąco kontrolować wydatki związane z usługami taxi.